Как да забързаме метаболизма си, за да отслабнем? – 2 част

Как да забързаме метаболизма си, за да отслабнем? – 2 част

Написан от: b.karamiteva Публикувано на: ROOT Създадено на: 2018-04-19 Прегледи: 97 Коментари: 0

Много от подправките могат да активират обмяната на веществата по естествен начин в организма ни. Освен това те притежават редица полезни свойства. Опитайте се да се храните 5 пъти на ден, като избирате определени продукти за отслабване, а именно – които засищат добре. Най-важното е да не преяждате, а да ядете по малко. Този начин на хранене, заедно с водата, която е добре да пиете на празен стомах, ще Ви помогнат да поддържате метаболизма си бърз през целия ден.

Как да забързаме метаболизма си, за да отслабнем? – 2 част

Наспивайте се добре за да подобрите метаболизма си.В първата част на статията ни „Как да забързаме метаболизма си, за да отслабнем?“ разгледахме и обяснихме как пиенето на вода и активният начин на живот са приятели на бързия метаболизъм, с какво допринасят за отслабване и защо са полезни като цяло за здравето ни. Сега ще видите и другите ни съвети как да забързате метаболизма си, които със сигурност ще отговорят на много въпроси, от сорта на „защо не отслабвам, кое пречи за това, как да отслабна?“ и други. Основното, което трябва да разберете е, че всяко нещо, което се случва или не се случва в организма ни, провокира определени положителни или отрицателни ефекти не само върху фигурата, но и върху здравето ни!

  1. Наспивайте се добре!

Макар че се препоръчва през деня да сте енергични и активни с цел отслабване, когато идва нощта на всеки му е необходимо да си почине добре. Като при това важно значение има не само броя на часовете сън, но и качеството му.

Организмът на всеки човек следва естествени биоритми, определени от слънчевата светлина. Със залязването на слънцето те се забавят, за да може да се ускорят отново на сутринта. Ако Вие страдате от безсъние или се събуждате уморени на сутринта, е необходимо да обърнете внимание върху практиките за релаксация и медитация. Отделяйте им поне час на ден преди сън.

Преди лягане трябва да оставите надалече електронните устройства. Работата е там, че те оказват възбуждащо въздействие върху нервната система, което се отразява негативно върху качеството на съня.

  1. Хранете се по няколко пъти на ден!

Много диетолози съветват да се храним на малки порции по няколко пъти през деня. Няма спор, че организмът на всеки човек си има индивидуални особености. Но така или иначе на хората със забавен метаболизъм може и да им помогне тази препоръка.

Много диетолози съветват да се храним на малки порции по няколко пъти през деня.

Опитайте се да се храните 5 пъти на ден, като избирате определени продукти за отслабване, а именно – които засищат добре. Най-важното е да не преяждате, а да ядете по малко. Този начин на хранене, заедно с водата, която е добре да пиете на празен стомах, ще Ви помогнат да поддържате метаболизма си бърз през целия ден.

  1. Използвайте подправки

Много от подправките могат да активират обмяната на веществата по естествен начин в организма ни. Освен това те притежават редица полезни свойства. С цел ускоряване ритъма на работа на метаболизма се препоръчва ежедневно да се използват при приготвянето на ястията следните подправки:

  • Лют червен пипер – едно от най-добрите средства за забързването на обменните процеси. Този пипер стимулира произвеждането на стомашни сокове, оказва загряващ ефект и увеличава разхода на енергията. Въвеждайте лютия пипер в менюто си постепенно – малко по малко. Това ще Ви помогне да избегнете раздразване на храносмилателните органи. Увеличавайте количеството му постепенно;
  • Джинджифил – коренът от джинджифил е великолепен стимулатор и диуретик, а освен това стимулира храносмилането. Идеално подхожда за приготвянето на риба, десерти, коктейли и лимонади. И доказано помага като продукт за отслабване;
  • Канела – с най-много целебни свойства се отличава цейлонската канела. Тя оказва стимулиращо въздействие върху организма, подобрява кръвообращението и храносмилането. Освен това е и афродизиак – страхотен страничен ефект, нали?